סדר בביטוחים

סדר בביטוחים

העולם בו אנו חיים הוא עולם לחוץ. אנחנו רצים ממקום למקום, מנסים להספיק עוד משהו, מנסים לשרוד ועובדים לא מעט. הלחץ האין סופי הזה והאתגרים היום יומיים שלנו לא תמיד מאפשרים לנו לעצור רגע ולבדוק את הדברים החשובים, הדברים שאמורים להיות שם עבורנו בעת הצורך. אחד מאותם דברים כאלו הם הביטוחים שלנו שאמורים להיות שם בשבילנו ביום סגריר. הם אמורים לכסות עבורנו הוצאות שונות, הם אמורים לסייע לנו לקבל טיפול רפואי כלשהוא אם נצטרך, הם אמורים לפצות אותנו על נזקים שונים ולסייע לנו אבל אנחנו לא תמיד יודעים מה יש לנו מהם, מה הם מכסים לנו, האם יש לנו גם כפל ביטוחים והאם בעת הצורך הביטוחים הללו באמת יסייעו לנו.

אנחנו מתרצים לעצמינו אין סוף תירוצים. בשבוע הבא נגיע לזה ונעשה בדיקה רצינית, אין באמת זמן בשביל הדברים הללו, אני בטוח שאני מכוסה כמו שצריך ועוד אי אלו סיפורים אבל בשורה התחתונה, אנחנו צריכים לעשות סדר בביטוחים. אם כל מה שמייצג את הביטוחים הללו הוא רק הסכום להורדה בתדפיס כרטיס האשראי שלנו המצב לא טוב. אנחנו חייבים לעשות סדר, חייבים לבדוק את הדברים בצורה טובה וחייבים להיעזר באיש מקצוע מהתחום שיסייע לנו, שיעשה לנו סדר אחת ולתמיד וייעץ לנו איך אנחנו יכולים לשפר את המצב הביטוחי שלנו.

אצלנו תוכל לקבל שירות מצוין הכולל בדיקה של הביטוחים שלך, על מה אתה משלם, מהם הכיסויים והאם יש לך כפל ביטוחים.

בין קופות החולים וחברות הביטוח

כל אזרח ישראלי חייב להיות רשום בקופת חולים כלשהיא. זהו חוק במדינת ישראל וזה חוק שנועד להגן על כל אחד מבחינה בריאותית ולאפשר לו לקבל את הטיפול לו הוא זקוק. כך לדוגמא אפילו בשביל ללכת לרופא המשפחה חייבים להיות רשומים בקופת החולים, ובעבר קופות החולים היו מכסות אך ורק על טיפולים בסיסיים. היום המצב כבר שונה לגמרי, היום קופות החולים הן חברות ביטוח בפני עצמן. הן מציעות פוליסות ביטוח בריאות הכוללות ניתוחים בחו"ל, טיפולים יקרים, תרופות שלא בסל הבריאות ועוד שלל דברים שבעבר היו מוצעים רק על ידי חברות הביטוח. הן אורזות את הפוליסות הללו בשמות שונים כמו "מכבי שלי" ואחרים ולא תמיד אנחנו יודעים מה כולל ביטוח כזה. אבל גרוע מזה, חברות הביטוח יודעות על הכיסויים המיוחדים של קופות החולים והן לא טורחות כמובן ליידע את הלקוחות שלהן. נוצר מצב של כפל ביטוחי, כיסוי כפול לאותו הדבר הן בקופת החולים והן בחברת הביטוח.

בין חברות הביטוח

אך לא רק בין קופות החולים לחברות הביטוח עלול להיות כפל. יש לא מעט לקוחות שלא מודעים לכך שהם משלמים על אותו הדבר בדיוק לשתי חברות ביטוח שונות. הסוכנים מתקשרים ולוחצים והאדם הממוצע לא תמיד מבין מה מציעים לו ולא תמיד יודע מה כבר יש לו ומה לא, וכפל ביטוחי יכול להיות שנים ארוכות מה שאומר תשלום של אלפי שקלים ללא כל סיבה. אז מה עושים? עושים סדר בביטוחים!

מתחילים עם הר ביטוח

יכול להיות שאתם לא מודעים למה יש לכם ומה אין לכם מבחינת ביטוחים ויכול להיות שהמעסיקים שלכם בעבר פתחו לכם פוליסות ביטוח ואתם לא מודעים לקיומם או שיש לכם ביטוחים שאתם לא יודעי עליהם מכל סיבה אחרת והדבר הראשון צריך להיות בחינה של מה בכלל יש. את זה עושים עם אתר הר ביטוח, אתר שנועד בדיוק למטרה הזו. הוא נועד לכל אזרח ישראלי שרוצה לדעת אילו ביטוחים יש לו, אילו כיסויים יש לו וכמה הוא משלם עליהם, ואת זה אפשר לעשות בפשטות. כל מה שצריך הוא להיכנס לאתר הר ביטוח, למלא את הפרטים האישיים ולקבל דו"ח מפורט. יש לא מעט אנשים שהיו בהלם לאחר שהם קיבלו את הדו"ח הזה בעיקר בגלל שהם לא ידעו מה יש להם. יש רשימה ארוכה של פוליסות שאפשר להיחשף אליהן דרך אתר הר ביטוח ויש גם כאלו שלא. אלו שלא הן פוליסות שלא בתוקף, מוצרי ביטוח שנערכו עד לתקופה של שלושה חודשים, ומוצרי ביטוח שמשמשים כחיסכון פנסיוני.

איך עושים סדר בביטוחים?

אז יש לכם את המידע מאתר הר ביטוח ועכשיו אתם מתלבטים מה לעשות איתו. אתם רוצים לעשות סדר בביטוחים ולא ממש בטוחים איך לעשות את זה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לוודא קודם כל שאין לכם ביטוחים כפולים, צריכים לעשות השוואת מחירים בין חברות ולראות האם מה שאתם משלמים לא יקר מידי, לבדוק האם יש לכם פוליסות מיותרות ולוודא שהכיסויים תואמים לצרכים שלכם. זה נשמע פשוט אך זה דורש לא מעט עבודה ובעיקר, זה דורש לא מעט הבנה של הדברים. בדיוק בשביל זה יש יועצים שמתמחים בכך, יועצים שזהו עיסוק שלהם והם ישמחו לעזור לכם.

לבחור את היועץ המתאים

ייעוץ ביטוחי יכול לחסוך לכם המון כסף לטווח הרחוק. הוא יכול להבהיר לכם על מה אתם משלמים פעמיים והאם אתם משלמים סתם יותר מידי ובלי סיבה. הוא יכול כמובן גם לוודא שיש לכם את הכיסויים שאתם באמת צריכים ובשביל שזה יקרה אתם צריכים יועץ מקצועי. אתם צריכים יועץ עם ניסיון, אחד שגם יוכל להסביר לכם את הדברים במילים שלכם, יועץ שיודע לפרק כל פוליסה ולהבין גם את השורות הקטנות. הוא צריך להיות עם המלצות ועם לקוחות מרוצים וצריכה להיות לכם אינטראקציה איתו כבר מהרגע הראשון.

כשמדובר בביטוחים לא משחקים, בודקים את הביטוחים עכשיו, מוודאים שיש כיסויים מתאימים ולא משלמים סתם!

מתעניינים בתכנון פרישהביטוח בריאות וסיעודחסכון פנסיוניביטוח חיים ואובדן כושר עבודהשירותים פיננסיים - ניהול הון פנוי?

לשאלות נוספות, השאר פרטים או התקשר אלינו למספר 072-3939333

יניב לוי, 
מתכנן פרישה ופיננסי CFP
מנהל מחלקת חיים וחיסכון ארוך טווח
מנהל מחלקת חיים וחיסכון ארוך טווח

יצירת קשר

שם מלא

מספר טלפון

דוא"ל

הודעה

שלח