הר ביטוח

הר ביטוח

מתי בפעם האחרונה בדקתם אילו ביטוחים יש לכם ואיפה? מתי התעניינתם לעומק מה יש בכל ביטוח כזה והאם הוא משתלם לכם? מתי בפעם האחרונה תהיתם אילו כיסויים ביטוחיים יש לכם אם בכלל? תתפלאו אבל אם אתם לא זוכרים שעשיתם אי אלו בירורים כאלו ואחרים בכל מה שנוגע לביטוחים שלכם אתם לא לבד... יש לא מעט אנשים שיש להם ביטוחים שונים ואין להם מושג מה יש בביטוחים הללו, האם הביטוחים הללו יהיו יעילים בשבילם ביום סגריר, כמה הם משלמים על כל ביטוח וביטוח כזה, האם יש להם כפל ביטוחים והאם הם יכולים לשפר את מצבם. רובינו מעדיפים לא לדעת. הציעו לנו ביטוח כזה או אחר, הסכמנו לו וזהו. לא רוצים לדעת יותר.

זו טעות כמובן להתנהל ככה אבל ההתנהלות הזו של רבים מאתנו לא מגיעה סתם. היא מגיעה בעיקר בגלל שאין לנו כוח לכל מה שכרוך לבדיקות כאלו, לכל הבלגן, המתנה אין סופית בקו הטלפון וכדומה. אבל היום אין סיבה שזה יקרה, היום אתם כבר לא צריכים לשבור את הראש בשביל להשיג פירוט על הביטוחים שלכם ולקבל מספיק מידע לגביהם. היום אתם יכולים לעשות את זה בצורה פשוטה ונוחה עם "הר ביטוח". אז מהו בכלל השירות של הר ביטוח? למי הוא נועד ואיזה מידע אפשר לקבל באמצעותו? למה כל אחד חייב לבדוק את הביטוחים שלו?

קצת על הר ביטוח

הר ביטוח הוא מנוע חיפוש מטעם משרד האוצר, מנוע חיפוש פשוט להפעלה שמאפשר לדעת הכל על המוצרים הביטוחיים שלנו. מוצר ביטוח הוא כתב שירות כלשהוא בכל ענף ביטוח כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות וביטוח כללי או פוליסת ביטוח קיימת. היתרון של הר ביטוח הוא שהוא מקשר את המבוטח לחברות הביטוח בהן הוא רכש מוצרים שונים ונתן לקבל בו את כל המידע הדרוש בכמה קליקים. אתר הר ביטוח הוא אתר שמתעדכן כל הזמן מכיוון שאנו והביטוחים שלנו עשויים להיות דינאמיים. הוא מתעדכן אחת לחודש על ידי חברות הביטוח באופן מוצפן ומקודד והוא מאובטח ברמה הגבוהה ביותר בכדי שהמידע שלכם לא יזלוג לאן שהוא לא צריך. חלק מאותה הצפנה של המידע מתבטא בכך שבכל חודש כל המידע מגיע מחברות הביטוח אבל אך ורק לאחר שכל המידע הישן נמחק לגמרי.

על אילו ביטוחים ניתן לקבל מידע בהר ביטוח?

כל מה שצריך הוא להכניס כמה פרטים אישיים בשביל לקבל את המידע, והמידע יהיה על הביטוחים הבאים וביטוחים נוספים:

  • ביטוח בריאות – יש לא מעט כיסויים בביטוחי בריאות יש כיסוי לתאונות אישיות למקרה של תאונה בשביל לקבל פיצוי עליה, יש ביטוחים סיעודיים שונים, יש ביטוחים למחלות קשות, תרופות, השתלות, ניתוחים וכדומה.
  • ביטוח למקרה מוות – ביטוח שכשמו כן הוא, ביטוח למקרה של אובדן חיים. במקרה כזה היורשים או המוטבים של הנפטר יקבלו את כספם לאחר מותו.
  • ביטוח מקיף לעסק – זהו ביטוח אשר אמור לפצות בעל עסק במידה ונגרמו לו נזקים שונים.
  • ביטוח חובה לרכב – פוליסת ביטוח שהינה חובה על פי חוק, פוליסה שאמורה לכסות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונה הן לבעל הרכב והן לאנשים אחרים.
  • ביטוח צד ג' – ביטוח שמכסה פגיעות ברכב של צד שלישי במקרה של תאונה.
  • ביטוח דירה – ביטוח שמכסה נזקים שונים שנגרמו לדירה.

ביטוחי קרוב שנפטר

לא אחת יורשים ומוטבים של נפטר לא יודעים על כספים שיש לו והם יכולים ליהנות מהם. אנשים עושים לפעמים ביטוחים בחברות שונות ולפעמים אף ביטוחים מקבילים בעיקר כשהם מזדקנים ועלולים להתבלבל בקלות רבה יותר, וכשהם הולכים לעולמם ביטוחים וכספים שהצטברו לא מנוצלים. אף אחד לא יודע עליהם וחברות הביטוח נהנות מאי ביקוש לכספים הללו ובדיוק בשביל זה יש את הר ביטוח. במערכת הר ביטוח ניתן להכניס פרטים אישיים של הנפטר כמו שם , מספר תעודת זהות, תאריך הפטירה וכדומה ולקבל מידע על המוצרים הביטוחיים שלו שלא בוטלו.

מה אי אפשר למצוא ב"הר ביטוח"

הר ביטוח הוא אתר שנועד לפרוש בפני המבוטח את מה שיש לו אך אין את כל הביטוחים באתר. אם למשל רכשתם מוצר ביטוח עד לשלושה חודשים בלבד, לא תמצאו אותו באתר הר ביטוח. כך גם פוליסות ביטוח שאינן כבר בתוקף לא מופיעות באתר וכך גם כל מוצרי הביטוח המשמשים לחיסכון פנסיוני אותם ניתן למצוא במסלקה הפנסיונית של משרד האוצר.

אז מה עושים עם כל המידע הזה?

אז עברתם כבר את השלב בו אתם בודקים בהר ביטוח אילו ביטוחים יש לכם ועכשיו יש לכם כבר את כל המידע ביד. אז מה עושים עם המידע הזה? פשוט מאוד – פונים למומחים! כל מה שצריך הוא לדעת מהם הביטוחים הקיימים בכלל מה שלא תמיד אנשים יודעים ומודעים אליו, על מה משלמים – על אילו מוצרים משלמים בכלל ומה כולל כל ביטוח וביטוח, האם אין כפל ביטוח – האם אין לנו ביטוחים מקבילים עם אותם הכיסויים ובמילים אחרות, אנחנו משלמים לחינם פעמיים בלי שאנו מודעים לכך, מהם הכיסויים והאם הם מספיקים לנו והאם בכלל אנו צריכים ביטוח כזה או אחר. אנחנו נשמח לעזור לך לעשות סדר בביטוחים שלך בכדי שקודם כל תבין מה יש לך ומה לא ובשביל שלא תשלם פעמיים או הרבה יותר ממה שאתם אמור לשלם.

עם הר ביטוח ועם ייעוץ ביטוחי מקיף ומקצועי, תפסיק לשלם פעמיים, תדע על אילו מוצרים אתה משלם ומה אתה באמת צריך, כמה אתה משלם ואיך תוכל להוזיל את זה כמה שיותר בשביל השקט הנפשי שלך ובשביל חשבון הבנק שלך.

מתעניינים בתכנון פרישהביטוח בריאות וסיעודחסכון פנסיוניביטוח חיים ואובדן כושר עבודהשירותים פיננסיים - ניהול הון פנוי?

לשאלות נוספות, השאר פרטים או התקשר אלינו למספר 072-3939333

יניב לוי, 
מתכנן פרישה ופיננסי CFP
מנהל מחלקת חיים וחיסכון ארוך טווח
מנהל מחלקת חיים וחיסכון ארוך טווח

יצירת קשר

שם מלא

מספר טלפון

דוא"ל

הודעה

שלח